De Zee

Mijn liefde voor het strand is er al sinds ik me kan herinneren en ik denk dat dat altijd zo zal blijven.
Ik ben er graag en ik ben er regelmatig te vinden.
Er zijn op het strand altijd mooie kiekjes te schieten, ongeacht het weertype.
Toen ik goed naar deze foto keek, besloot ik er een klein artikeltje over te schrijven op mijn blog in de vorm van een gedichtje, gewoon omdat dichten iets is wat ik leuk vind om te doen en deze foto inspireert me.

De zee.

Zie je de golven?
Voel je de wind?
Blijf even staan, lief kind.

Ik zie golven
Ik voel de wind.
Ik blijf even staan, er is iets wat ons hier verbindt.
Tussen de wolken schijnt een klein puntje licht.
De wind suist als fluweel langs mijn gezicht.
Ik heb geen woorden nodig om te weten dat je hier bent.
Maar dat ik je nooit meer kan zien is iets dat nooit echt went.

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

