Kids of today

Als ik naar deze foto kijk denk ik weer aan toen ik nog klein was
Regelmatig ging ik met mijn opa naar het strand en dan liep ik met hem over het strand of ik rende door de duinen.
Tien jaar geleden, ik was toen 8 jaar oud, was de technologie nog niet zo in trek.
Er waren nog geen iPads en smartphones.
Nu 10 jaar later zijn deze volop te verkrijgen en kinderen gebruiken deze apparaten op steeds jongere leeftijd.
Deze foto deed me daar aan denken, omdat je op de foto twee kinderen ziet die onbezorgt door de duinen rennen. Ze vermaken zich zónder al deze technologie.

kids of today

Kids of today

These children are the kids of today.
They don’t have mobile phones, they just want to play.
They are running through the dunes, trying to chase the sun.
They don’t even think about the internet, they just want to have fun.
And if you wonder if they are happy? Yes, they really are!
They feel happiness in a way that couldn’t be created by technology so far 😉

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kids of today

  1. Jacintha zegt:

    Leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

