Wishlist

Vinden jullie het ook zo leuk om online kleren te shoppen?
Ondanks dat ik vind dat er niets boven shoppen in een winkel gaat, bestel ik toch graag weleens iets online.
Laatst ontdekte ik een nieuwe webshop met superleuke items: genaamd the wishlist (the_wishlist010 op instagram)
Ik bestelde deze 2 artikelen, want die stonden namelijk al een tijdje op mijn wishlist IMG_20160120_191809

Omdat ik meteen erg enthousiast werd toen ik deze webshop ontdekte, wilde ik dit graag met jullie delen, de webshop is zeker een bezoekje waard! 😉

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Wishlist

  1. mellavieee zegt:

    Leuke items heb je besteld! Vooral de shirt met vierkanten vind ik leuk 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

