Think outside the box

Gisteren was ik in Rotterdam, waar ik dit kunstwerk tegenkwam.
Het eerste waar ik aan dacht toen ik dit zag was: ”Think outside the box”
Dat zouden we allemaal best wat vaker mogen doen, toch?
Alles en iedereen wordt vaak in hokjes gepropt, stempel erop en zo is het dan gewoon.
Toen ik dit beeld zag moest ik daar aan denken en dus besloot ik een stukje te schrijven over ”Think outside the box”

Think outside the box

Just think a little outside that box, don’t be so judgemental.
Today, If you don’t have any brands on your clothes you can’t sit with them at all.
Outside that box is so much more, much more than you can see.
The best things can’t be seen with the eyes, do you not agree?
Because the best things can only be felt by the heart, like love and peace and respect.
A little kindness to each other, that would be so perfect ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

