Be Positive

Goedemorgen allemaal,

Pas geleden ben ik bloeddonor geworden. Normaal doe ik niet aan goede voornemens maar dit jaar was bloeddonor worden mijn goede voornemen. Mijn bloed is gezond en ik heb er genoeg van, dus kan ik best 3 keer per jaar een halve liter bloed missen. Mijn bloedgroep is B+, wat me dan automatisch aan Be Positive deed denken. Gewoon positief zijn en zoveel mogelijk proberen om anderen te helpen.

image

Just because I want to feel good.
I started to donate my blood.
I hope it will help to save some lifes or to make some people get better.
I hope we can be there for each other, I hope we can be all together.
We all have the same color of blood, so were just all the same.
Your skincolor doesn’t matter, there is no one you have to blame.
Our blood is coming straight from the heart, and if we use it in a good way we don’t have to be all apart ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Be Positive

  1. artisticstateofmind zegt:

    Wat goed van je!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

