Geluksmomentjes

Gisteren maakte ik iets moois mee.
Een oude man kwam naar me toe en vertelde: Mijn vrouw en ik zijn nog altijd samen, gisteren waren we zelfs 72 jaar getrouwd! We zijn al half de 90, maar we zijn er nog steeds. De man had een grote glimlach op zijn gezicht. Ik feliciteerde de man en zei dat dat wel heel bijzonder is. De man knikte, nog steeds met dezelfde grote glimlach.
Ik vond het erg mooi om te zien dat iemand zoveel van een ander kan houden

image

Kom, geef me je hand.
We staan na 72 jaar nog steeds aan dezelfde kant.
We zijn nog steeds samen, nog steeds getrouwd. Ook na 72 jaar, kan ik nog steeds zeggen dat ik zielsveel van je houd.

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

