The Wishlist (2)

Hallo allemaal!

Een tijdje geleden plaatste ik een artikel over online shoppen, waarin ik vertelde over een nieuwe webshop die ontdekte: The Wishlist. Een redelijk brede keuze en voor ieder wat wils, ik was dus meteen erg enthousiast. Uiteindelijk besloot ik twee items te bestellen, die ik in het vorige artikel ook liet zien.
Een aantal dagen na mijn bestelling kwam er een winactie online waarbij je een shirt kon winnen. Ik vond het een leuk shirt en besloot mee te doen.
Guess what? Vandaag kreeg ik een bericht dat ik gewonnen.

image

Het rode shirt is het item dat ik gewonnen heb. Superleuk natuurlijk, ben er erg blij mee. Mocht je nieuwsgierig zijn geworden; neem zeker even een kijkje en volg hen op Instagram (the_wishlist010)

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

