Trein

Hallo allemaal!
Vandaag was het een lekker zonnige dag, dus een goede reden om op de fiets te springen en even lekker uit te waaien. Ik fietste naar Vlissingen en maakte daar onder andere deze foto.

image

 
“Waarom van een trein?”
Vroeger, ik was toen ongeveer een jaar of 3, ging ik vaak wandelen met mijn opa. Meestal gingen we dan langs het kanaal en ook langs het spoor. Ik vond het dan prachtig om te zien hoe de trein voorbij raasde. Opa wist veel te vertellen over de trein en het spoor en ik vond het allemaal reuze-interessant. Tot op de dag van vandaag reis ik nog altijd graag met de trein. Door de herinnering van vroeger, maar ook omdat ik graag op veel verschillende plaatsen kom.

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Trein

  1. Wat een mooie herinnering.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

