Oma

Voor mijn lieve oma, die helaas al weer 3 jaar uit ons midden is.

Mijn oma lachtte altijd en ‘alles kwam altijd wel weer goed’
Een knuffel van mijn oma deed iedereen goed.
Ze dacht altijd aan anderen en daarna pas aan zichzelf. Oma kon verhalen vertellen zonder iets te zeggen.
Oma kon je troosten zonder dat je iets uit hoefde te leggen.
Iedereen was gek op oma, want oma was gek op iedereen.
Ze had een uitgesproken mening, maar nooit was ze gemeen.
Ze kon verschrikkelijk bang zijn, voor onweer of een onbekend geluid.
Dan liep ze naar het raam en riep: “Wat spookt die jongen daar uit?”
Mijn oma las graag voor uit boeken en mij leren lezen heeft ze graag gedaan.
Een grote glimlach als ze een boek liet zien “kijk eens wat ik hier heb staan?
En wat kon oma lachen, tranen over haar wangen. Haar lach was zo aanstekelijk, is altijd in mijn herinnering blijven hangen.
Oma is nu niet meer hier, maar in mijn hart blijft ze altijd leven.
Ik zal zorgen dat ze trots op me zou kunnen zijn, ik zal alles geven ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Oma

  1. Janneke zegt:

    Wat een mooi verhaal over jouw oma

    Liked by 1 persoon

  2. Er was eens zegt:

    Oma, mijn mam was een van mijn allerbeste vrienden. Liefs, A.
    xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

