Geluksmomentjes

Geluksmomentjes, de (soms hele kleine) dingen in het leven die je gewoon heel blij kunnen maken.
Omdat ik graag herinnert wordt aan leuke momenten en aan momenten die mij blij maken heb ik een lijstje gemaakt van mijn geluksmomentjes deze week.

Zon
Vanmiddag was het heerlijk weer en dus ging ik met mijn vriend naar het strand.
Alleen al van het IMG_20160410_164301.jpgfeit dat de zon schijnt wordt ik gelukkig, want dat maakt het
nog net iets fijner om buiten te zijn.
Verder zijn het strand en de boulevard twee plaatsen waar ik graag kom.
Daarnaast heb ik ook een
middag prima kunnen fotograferen vandaag, iets wat ik heel leuk vind om te doen en waar ik ook erg blij van wordt. (Als de foto’s goed gelukt zijn natuurlijk 😛 )

Opa en oma
Afgelopen week was ik bij mijn opa en oma. Daar kom ik sowieso heel graag, dus een bezoek aan hen is al een feest op zich.
Mijn oma liet een schriftje zien met dingen erin die ze een aantal jaren geleden eens had opgeschreven en moest daar heel erg om lachen, ook echt iets waar ik blij van wordt.
Als mijn opa en oma blij zijn ben ik dat ook.

Chocola
Tja, wie wordt daar nu niet blij van 😉
Net als vele anderen hou ik ontzettend veel van chocola.
Afgelopen week kreeg ik een chocoladereep, gewoon zomMilka-Oreoaar en heel toevallig was dat ook nog eens mijn favoriete chocolade: Milka Oreo. Lekker hoor!

 

Hardlopen
Heel cliché, maar ik heb een nieuwe recordtijd gehaald met hardlopen en daar was ik stiekem best trots op.
Ook hardlopen vind ik lIMG_20160410_180242euk om te doen, het komt er alleen niet altijd van.
Sinds kort ben ik er weer volop mee bezig en afgelopen donderdag heb ik een nieuw record gehaald. Altijd leuk.

Dit waren zomaar 4 geluksmomentjes uit mijn week.
Waar worden jullie blij van?

 

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Geluksmomentjes

  1. Kristel zegt:

    Leuk he, dat zulke kleine dingen iemand zo blij kunnen maken? 🙂

    Like

Geef een reactie

