Who run the world? Mom’s

Lieve volgers,

Vandaag zoals beloofd een artikel over Moeders en moederdag.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik heel veel respect heb voor alle mensen die zonder moeder moeten leven, net als voor de alleenstaande moeders die ondanks dat toch alles eraan doen om er te zijn voor hun kinderen.
Afgelopen zondag was het moederdag en ondanks dat ik moederdag eigenlijk een beetje onzin vind, want je moet gewoon elke dag respect hebben voor je moeder niet alleen met moederdag, heb ik wel wat gegeven aan mijn moeder, omdat ze het verdiend.

image

En zo is het maar net.
Onze moeders verdienen waardering en dat mogen we laten blijken ook dus deze is voor alle moeders en voor die van mij in het bijzonder.

Ze heeft me negen maanden gedragen en daarna heeft ze me opgevoed.
Ze wil altijd het beste voor ons
Ze houdt altijd goede moed.
Zij wilde eigenlijk het laatste koekje
Maar toch gaf ze het aan mij
Een moeder cijfert zichzelf vaak weg.
Ze ziet haar kinderen graag blij.
Je moeder moet je waarderen, ze
verdiend eindeloos respect.
Ze doet alles om jou gelukkig te zien.
Aan inzet geen gebrek.
Onze moeders zijn geweldig, veel meer waard dan dit gedicht.
Maar waar ik dit voor doe is de lach op haar gezicht.

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Who run the world? Mom’s

  1. Er was eens zegt:

    Lieve Cynthia, je bent een geweldige schrijfster!
    Toch wil ik je een tip geven, let op je spelling, het zal je verder brengen lieverd!
    Je verdient het, met een -t- want die komt na de pv in de tt, weet je nog 😉
    S U C C E S – je hebt schrijftalent! Ga zo door!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

