Nieuwe rubriek: ”Op de kaart”

Hallo allemaal,
Vandaag een blogpost die anders is dan anders.
Ik heb namelijk besloten om weer een nieuwe rubriek te starten op mijn blog: ”Op de kaart”
Eerst zal ik even uitleggen wat het deze rubriek precies inhoudt.
Elke maandag zal ik naar een voor mij nog onbekende plek in Nederland reizen om nieuwe dingen te ontdekken zoals restaurantjes, winkels, lunchrooms, maar bijvoorbeeld ook parken, strandjes etc.
Via Twitter heb ik al een aantal reacties gehad waaronder Groningen en Zwolle.
Omdat ik in beide steden nog nooit geweest ben wil ik daar zeker nog naartoe om te zien wat daar allemaal te doen is.
De steden die tot nu toe zijn ingestuurd schrijf allemaal op aparte briefjes en deze doe ik in een pot.

Elke zondagavond zal ik een briefje eruit pakken zodat ik op tijd weet waar ik die volgende dag heen zal gaan.
Na mijn reis zal ik een review met foto’s erbij plaatsen op mijn blog.
De reden dat ik deze rubriek opgestart heb, is omdat ik graag meer wil zien van mijn eigen land, ik ga altijd naar de bekende steden zoals Amsterdam
, Rotterdam en Eindhoven en ik wil ook graag eens een kijkje nemen in de minder bekende steden.
Mijn vraag aan jullie is daarom: Welke steden moet ik zeker bezoeken en dus écht toevoegen aan mijn lijstje?
Ik hoor graag jullie reacties, ik ben benieuwd!
  13151275_273856226289034_1037994808_n(1)    

 

Liefs en een fijne avond allemaal

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nieuwe rubriek: ”Op de kaart”

  1. Er was eens zegt:

    Lieve Cynthia, wat een geweldige rubriek, dit ‘op de kaart’… leuk om samen met jou de wereld te ontdekken 🙂 Goede reis! Liefs, A.

    Like

    • myvisionthroughyoureyes zegt:

      Bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn blogposts, dat vind ik erg leuk om te lezen. Ik vind jouw blog ook heel erg mooi, ik lees hem erg graag! 💕

      Like

Geef een reactie

