Opa

Hey allemaal,
Een tijdje geleden schreef ik een artikel over mijn oma, die inmiddels alweer 3 jaar niet meer in ons midden is.
Vandaag schrijf ik een artikel over mijn opa, want hij is ook heel belangrijk voor me en hij is binnenkort jarig, dus reden genoeg om een artikel te schrijven.

image

Opa
Aan opa veel leuke herinneringen.
Vroeger altijd samen op pad, opa kon ver lopen, maar ik had het als kleintje na een tijdje wel gehad.
Dat gaf niets, dan mocht ik op opa’s rug.
En zo liep hij dan het hele eind weer terug.
Opa had bramen in de tuin en leerde mij als peuter hoe je die moest plukken.
Soms kon ik er net niet bij maar het moest en zou me lukken.
Opa leerde me van alles, de mooiste verhalen vertelde hij dan.
Opa wist altijd wat te verzinnen hij kon er wat van.
Inmiddels is opa bijna 70 en loopt hij niet meer zo goed
Maar opa geeft nooit op, houdt altijd goede moed.
Hij zegt: Je weet het niet als je het niet probeert
Trots als hij is als je iets nieuws presteert.
Opa is soms wel een beetje dwars en eigenwijs.
Tegenspraak stelt opa dan niet op prijs.
Maar vooral is opa een bijzonder persoon.
Daarvoor hoef je hem niet te kennen, dat weet je gewoon 💕

Fijn weekend allemaal!
Maandag kunnen jullie het eerste reisverslag van “Op de kaart” lezen.

Liefs

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

