What to wear? Donelli shoes!

Screenshot_2016-06-15-17-18-19-1

Hey allemaal.
Vandaag weer een keer een modegerelateerd artikel.
Deze keer ga ik het hebben over schoenen, en niet zomaar over gewone schoenen, maar over schoenen van Donelli!
Donelli is een webshop waar schoenen te koop zijn.
Zelf ken ik deze site al even, maar er zijn vast nog genoeg mensen die Donelli nog niet kennen, vandaar dit artikel.
Zelf ben ik erg enthousiast over deze site en dat wil ik graag met jullie delen.

Het is ontzettend fijn om jezelf te kunnen zijn, en dus ook om de schoenen te dragen waar jij je helemaal jezelf in voelt.
Donelli heeft een zeer breed aanbod, de keuze is echt groot.
Ze verkopen schoenen in allerlei kleuren en soorten, voor iedereen zit er wat leuks bij.

Ik ga jullie nu mijn favoriete product van Donelli laten zien: De witte gympeSpringn van Converse. Ze zitten superfijn en de kwaliteit is ook uitstekend.
Je kunt ze eigenlijk overal bij dragen, daarom ben ik zo weg van deze schoenen.
Je kunt ze onder een jurkje dragen, maar ook gewoon onder een spijkerbroek, je kunt lekker een eind weg combineren, precies op de manier zoals jíj dat wilt.
Mocht je ze ook willen bestellen dan kan dat hier:    http://www.donelli.nl/dames/sneakers/converse-551541c_18619.html

Omdat ik nu eenmaal veel van schoenen hou, ben ik van plan om binnenkort nog een nieuw paar aan te schaffen.
Ik heb al wat rond gekeken op de site, dat is trouwens http://www.donelli.nl maar ik ben er nog niet helemaal uit, de keuze is namelijk echt enorm.
Omdat ik nog niet kan kiezen heb ik een top 3 samengesteld van schoenen die ik erg leuk vind. Kijken jullie mee?

Deze zag ik het eerst en ik vond ze meteen heel leuk.
Zwart en wit draag ik vaak in mijn kleding en ik vond de patroontjes ook meteen leuk.
Van deze weet ik ook al zeker dat ze fijn zitten, van deze variant heb ik al eens eerder schoenen gehad.
Ook dit paar kun je bestellen via Donelli, via deze link:  http://www.donelli.nl/img/nike-749986-100_1500x1500_61180.png

Het tweede paar dat mij aansprak waren deze sneakers
I know, vrijwel iedereen heeft deze sneakers, maar ik vind ze gewoon heel leuk, lekker retro. Ze zijn tijdloos, want 15 jaar geleden liep ook iedereen al op deze schoenen rond, alleen dan een wat oudere variant.
Wat ook heel fijn is, is dat Donelli deze schoenen verkoopt tot aan maat 47 1/3, dus ook wanneer je grote voeten hebt kun je hier terecht.
Zelf heb ik maat 40, maar in veel winkels werden deze sneakers maar tot maat 40 verkocht en dan waren ze toch net aan de krappe kant.
Nu kan ik ze gewoon hier bestellen, erg handig.
Bestellen kan trouwens via deze link:  http://www.donelli.nl/dames/sneakers/adidas-c77124_17235.html 

 

Tenslotte kwam ik deze pareltjes nog tegen: Deze groene halfhoge Nikes.
Veel mensen hebben de blauwe of mintgroene variant, maar ik vind deze juist leuk.
Ik heb al langere tijd geen halfhoge sneakers meer gehad, dus deze staan ook zeker in mijn top 3.
Ik zal de link weer even erbij vermelden, voor als je deze sneakers ook wilt bestellen:  http://www.donelli.nl/dames/sneakers/nike-818594-700_17690.html

Wat ook nog een leuke bijkomstigheid is, is dat deze schoenen in vergelijking met andere winkels/webshops helemaal niet zo duur zijn.
Veel sneakers zijn zomaar 5 tot 15 euro goedkoper dan in andere winkels, nóg een goede reden om bij Donelli te shoppen dus 😉
Welke sneakers uit mijn top 3 vind jij het leukst en welk paar vind jij dat ik moet kiezen?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en neem zeker even een kijkje op http://www.donelli.nl.

Fijne dag allemaal

Liefs Cynthia

 

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

