Vaders

Deze is voor alle vaders! ❤

Je vader is je papa.
‘Papa’ zijn kan lang niet iedereen.
Je moet daarvoor bijzonder zijn
Het blijft niet bij vader zijn alleen.
Vaders krijgen wat te verduren, maar ze willen het beste voor hun kind.
Vaders hebben altijd oplossingen
Zelfs als je denkt dat hij die niet vindt
Dan nog weet hij wel iets te verzinnen zodat jij weer gerust kunt zijn.
Je vader is er om je troosten en voor het verzachten van je pijn.
Mijn vader brengt me vaak overal naartoe.
Gaat gerust naar Schiphol straks om 2 uur snachts, zelfs als is hij eigenlijk best moe.
Mijn vader vraagt me hoe mijn dag was, hij lacht bijna altijd.
Als hij zelf pijn heeft laat hij het niet merken
Maar anderen helpen? Is hij altijd toe bereid!
Ik hou van jou papa ❤

image

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vaders

  1. Er was eens zegt:

    Roel rules. Jouw pa, mijn broer is een goed mens. Veel liefs, A
    xx

    Like

Geef een reactie

