#3 Op de kaart – Lelystad & Almere

 

Hey allemaal,

Vandaag alweer de 3e aflevering van “Op de kaart”. Vandaag staat Lelystad op de kaart. Het is even een stuk reizen, maar dat had ik ervoor over. Ik zou later op de dag ook nog naar Utrecht gaan dus durfde ik het risico van 3 uur reizen wel te nemen.

Ik ben uitgestapt op Lelystad Centrum en ik kwam toen uit op het Dukaatplein.
Ik ben doorgelopen door de kroonpassage, maar veel winkels waren dicht, waaronder 1 pop up store met allemaal leuke artikelen voor in huis, dat was jammer want daar heb ik helaas niet kunnen kijken.
Verder ben ik door de winkelstraatjes gelopen, waar winkels als H&M te vinden zijn.
Er was 1 winkel die ik nog nooit ergens anders had gezien: Dress up! Het is een winkel waar ze voornamelijk jurkjes verkopen en ik vond het er erg leuk uitzien.
Kortom: ik vind het leuk om eens rondgekeken te hebben in Lelystad, maar ik ben er niet lang geweest. Na een uurtje had ik de voor mij belangrijkste winkels wel gezien. Ik heb 2 voor mij nieuwe winkels gezien die me aanspraken en die ik in mijn eigen omgeving nooit gezien heb, verder waren er veel winkels die je overal wel ziet.
Na een uur besloot ik dus om op doorreis te gaan naar Almere, ik ben daar 1 keer even heel kort geweest, maar ik had toen veel te weinig tijd om eens echt goed rond te kijken.
Almere vond ik meteen al heel gezellig toen ik uitstapte.
Er heerst een gezellige drukte en er staan veel bloembakken en fonteintjes in het centrum


Als je uitstapt bij Almere Centrum, loop je recht op de Primark af (en natuurlijk de rest van het winkelcentrum.
Almere is niet bijzonder groot, maar ik vind het een leukere plek dan Lelystad.
Wel vind ik de mensen in zowel Lelystad als Almere erg vriendelijk allemaal, dat is wel leuk om te zien. Op sommige plaatsen zijn de mensen heel stug; hier niet.
Deze keer heb ik veel meer gezien van Almere dan de vorige keer en ik vond het er echt heel leuk. Er waren veel winkels die ze hier niet hebben, zoals Bershka, Pull&Bear, een grote G-Star store en nog veel meer.
Uiteraard heb ook nog een paar leuke artikelen geshopt.
Ik ben bij KiKo Milano geweest en heb daar nieuwe lippenstift gekocht een gelnagellak.

De lippenstift vind ik vooral erg mooi, maar hij kleurt minder paars dan hij er uit ziet.
De gellak is wel precies de kleur zoals het er in het flesje uitziet.
Verder heb ik nog een legergroene off -the-shouldertop gekocht waar ik echt heel blij mee ben, want dit is precies degene die ik wilde.
Legergroen is namelijk een kleur die graag draag. Ik heb hem gekocht bij de New Yorker, hij kostte 9,95 mocht je hem ook willen hebben 😉
Al met al heb ik een hele leuke dag gehad.
Almere ga ik zeker nog vaker bezoeken, want er zijn allerlei leuke winkels, maar ook heel veel eetgelegenheden en ik vond het een gezellige stad.
Lelystad was leuk voor 1 keer, maar ik denk niet dat ik daar zo gauw nog een keer naartoe zal gaan.
Ik ben benieuwd welke bestemming het volgende keer gaat worden.
Natuurlijk wil ik ook de NS weer even bedanken, want zonder deze geelgemutste helden zou het een stuk moeilijker zijn om heel Nederland door te reizen.

Fijne avond allemaal!

xoxo

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op #3 Op de kaart – Lelystad & Almere

  1. Rustâââgh zegt:

    Ga een keer langs Scheveningen 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Ruud Kooman zegt:

    Weer een leuk verslag Cynthia.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

