Wanderlust

Hey allemaal,

Als je mijn rubriek “Op de kaart” al kent, weet je dat ik ontzettend veel van reizen houd. Ik vind het erg leuk om nieuwe plaatsen te ontdekken en vervolgens te zien wat een voor mij nieuwe stad of dorp te bieden heeft.
Eigenlijk heeft iedere plaats wel iets unieks, iets waarin de stad anders is dan anderen. Dat bracht me op het idee om dit stukje te schrijven

Ik wil de wereld zien.
Nieuwe culturen ervaren.
Nieuwe steden ontdekken.
Anderen vertellen over mijn eigen land
Steeds naar nieuwe plekken
Reizen heeft iets bijzonders, het is moeilijk uit te leggen. Je moet het zelf meemaken, alles zelf ontdekken.
Nieuwe gerechten en andere talen
Nieuwe sferen en nieuwe verhalen.
De wereld heeft zoveel te bieden
Reizen geeft je iets bijzonders, het maakt je rijk zonder geld
Het verreikt je leven en je raakt nooit uitgeteld.
Want altijd is er wel een plek die nog iets heeft wat je niet kent.
De wereld heeft iets voor iedereen.
Het maakt niet uit wie je bent.
🌍🌅ā¤

image

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Wanderlust

  1. Wow, gewoon precies goed omschreven!

    Liked by 1 persoon

  2. Ruud Kooman zegt:

    Wederom een mooi gedicht.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

