Zusje

Hey allemaal,
Vandaag schrijf ik een artikel voor mijn zusje
Van de week kocht ik deze armbandjes in een sieradenwinkeltje.
Ik vond ze meteen toen ik ze zag heel leuk en besloot de ene zelf te houden en de andere aan mijn zusje te geven.
Dat bracht me ook meteen op het idee om dit kleine artikeltje voor haar te schrijven

infinity

Een minivariant van mij
Soms maak je boos, maar nog veel vaker maak je me blij
Je wordt zo snel groot en terwijl
Je doet waar je blij van wordt, ontwikkel je een hele eigen stijl
Ik hoop dat je dromen allemaal uit mogen komen
Je laat je niet stoppen in het volgen van je dromen
Ineens is mijn zusje al niet meer zo klein
Als je me nodig hebt zal ik er altijd voor je zijn

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zusje

  1. Er was eens zegt:

    Ik bid dat je deze woorden waar zult maken❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

