Tantes (1)

Goedemiddag allemaal!

Al een aantal keer schreef ik een artikel voor een familielid met moederdag en vaderdag, en artikels opgedragen aan mijn oma, opa en zusje. Vandaag schrijf ik een artikel dat ik opdraag aan mijn tante A, omdat ze zelf geweldig kan schrijven, ze inspireert me en ik zou iedereen wel zo’n lieve tante gunnen. Ze maakt me altijd aan het lachen en ze is heel creatief. Vroeger verzonnen we samem altijd verhaaltjes over juffrouw badmuts en regelmatig mocht ik smiddags komen knutselen. Ze zette dan kinderliedjes op en danste vrolijk met mijn nichtjes en mij mee. Ze denkt altijd vooral aan anderen en ik vind dat ik haar weleens in het zonnetje mag zetten.

Je denkt altijd als laatst aan jezelf en altijd eerst aan anderen.
Je zit vol optimisme en zou de wereld graag veranderen,
naar een plek waar alleen liefde wordt gekend.
Waar het niet uit maakt wat je doet of wie je bent.
Ik vind je heel bijzonder om wie je bent en wat lijk je veel op oma: even lief en humoristisch en een liefde voor de taal.
Je kunt geweldig schrijven, je benut je talenten maximaal.
Mensen zeggen mij over jou: wat is jouw tante een lieve vrouw.
Dat klopt, er is niemand zoals jij.
Je straalt onvoorwaardelijke liefde uit en maakt anderen graag blij.
Thanks for being you, want dat is in het Nederlands niet zo mooi te omschrijven.
Ik ben trots op jou, omdat je altijd jezelf weet te blijven.
Bedankt voor alles wat je altijd voor me doet.
Je kunt luisteren als de beste en ook oplossingen bedenken kun je goed.
Met tante A. is het lachen geblazen, het zal je daarom niet verbazen:
Een tante zoals jij, daar kun je trots op zijn.
Om een lang verhaal niet te lang te maken, afijn: Je bent geweldig zoals je bent en dat zal altijd zo zijn. ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

6 reacties op Tantes (1)

  1. roosandhersisters zegt:

    Dit is echt heel erg lief van je. Die tante van jou lijkt me echt tof!

    Liked by 1 persoon

  2. Er was eens zegt:

    Lieve schat, dit is veel te veel eer. Heel erg bedankt voor jouw superlieve verhaal. LuvyouX

    Liked by 1 persoon

  3. Caesarina de Nooijer zegt:

    MOOI gedicht weer Cynthia

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

