Tantes (2)

Hey allemaal,

Afgelopen donderdag schreef ik een artikel opgedragen aan tante A, vandaag schrijf ik een artikel opgedragen aan tante P, omdat ook zij heel belangrijk voor me is.

Je zou kunnen zeggen dat je mijn tweede moeder bent.
Je weet alles van me, bent iemand die me door en door kent.
Je hebt een passie voor koken en brengt veel tijd in de keuken door
De keuken is ook de plek waar je alle verhalen aanhoort
Van mij en van iedereen die even wil kletsen
Jij luistert altijd graag en advies geven kun je als de beste.
Daarnaast ben je ook nog eens heel erg creatief.
Je knutselt veel en maakt van alles, je neemt je korte nachtrust soms dan maar voor lief.
Ook jij denkt altijd als laatste aan jezelf.
Eerst altijd alles voor anderen doen gaat bij jou vanzelf.
Je bent niet alleen mijn tante, maar ook een hele sterke vrouw
Daarom wil ik je in het zonnetje zetten en zeggen dat ik van je hou

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tantes (2)

  1. Er was eens zegt:

    Wat ontzettend lief en mooi geschreven!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

