#7 Op de kaart: Den Haag

 

Hey allemaal,

Vandaag zette ik Den Haag op de kaart. Den Haag is een stad waar ik al eerder geweest ben, maar deze stad werd meerdere keren door jullie ingestuurd, dus waarom zou ik dan niet gewoon nog een keer naar Den Haag gaan en de stad eens vanuit andere bekijken.

Als je uitstapt op Den Haag Centraal, loop je vanaf het station eigenlijk recht op het centrum af, alles wijst zich vanzelf. Het winkelcentrum in Den Haag is redelijk groot; alle winkels kun je er eigenlijk wel vinden en uiteraard hoor daar ook de Primark bij. Verder heeft Den Haag weer de bekende winkels als H&M, Mango, G-Star enzovoort. Van H&M zitten er zeker 4 vestigingen waaronder een H&M Home, H&M Women en 2 “gewone” vestigingen waar je kleren kunt kopen voor groot en klein, man en vrouw. Ik heb in Den Haag prima kunnen shoppen dus dat was al erg leuk. Daarnaast vond ik het erg leuk dat er in het centrum ook een China-town zat, dus daar ben ik ook even doorheen gelopen, vooral culturele aspecten van een stad vind ik altijd erg leuk. Verder: in Den Haag wordt ook altijd de Pasar Malam gehouden, een Aziatische markt waar je allerlei Aziatische producten kunt kopen en natuurlijk ook allerlei Aziatische hapjes. Als ik me niet vergis is het de grootste Pasar Malam van Nederland. Als ik de kans heb ga ik er even kijken, vanwege de sfeer en vanwege de lekkere hapjes. Ook zijn er optredens wat ik altijd erg leuk vind om te zien. Zelf ben ik niet Aziatisch, maar toch vind ik het een heel leuk evenement. Na het winkelen en het rondje Chinatown, heb ik nog door Den Haag zelf gelopen, door willekeurige straten. Uiteindelijk kwam ik nog een mooi park tegen waar ik even doorheen gelopen heb en wat foto’s gemaakt heb. Natuurlijk heb ik bij terugkomst op Den Haag Centraal nog even stilgestaan bij de stationspiano, want die blijf ik geweldif vinden. Ik vind Den Haag een leuke stad, erg veelzijdig en voor iedereen is er wel wat te vinden. Soms moet je even zoeken naar de weg, het is best druk en er zijn veel verschillende straten, maar uiteindelijk is het best overzichtelijk allemaal. Met de bus kun je ook makkelijk van A naar B reizen trouwens, maar dat heb ik zelf niet gedaan omdat het heel mooi weer was en omdat ik liever zelf alles uitzoek. Ik geef Den Haag een 8,5 omdat ik het erg naar mijn zin heb gehad en omdat ik graag nog een keer terug wil naar deze stad.

 

Volgende week bezoek ik een stad buiten Nederland, in België. Welke stad het is horen jullie volgende week. Een fijne avond allemaal! Liefs Cynthia 😘

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op #7 Op de kaart: Den Haag

Geef een reactie

