#9 Op de kaart – Tilburg

Hey allemaal, 

vandaag weer een nieuwe aflevering van”Op de kaart” en deze keer ging ik naar Tilburg.
Vanaf vandaag zal ik naast een artikel ook iedere maandag een video plaatsen op mijn youtubekanaal waarin jullie in een soort vogelvlucht kunnen zien wat ik allemaal tegen ben gekomen tijdens mijn reis. 

Deze week zette ik Tilburg op de kaart en ging ik naar de Tilburgse kermis. Een vriendin van me had gevraagd of ik mee wilde en dus gingen we donderdag met zn vieren naar Tilburg. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met kermissen, ik vind het wel gezellig om er overheen te lopen maar hier zijn de kermissen niet zo groot en ook niet zo spectaculair.  In Tilburg daarentegen was het allemaal heel groots en ook erg gezellig. Zo kon je bijvoorbeeld 2kg verpakkingen winnen van Tobleronne en nog een aantal andere soorten chocola. Je moest dan je geluksgetal kiezen en aan een rad draaien en met een beetje geluk draaide je jouw getal en dan kon je dus die megaverpakking chocola winnen. Hieronder heb ik een aantal foto’s bijgevoegd van onze dag in Tilburg. Helaas heb ik geen kijkje kunnen nemen in de winkels, maar dat komt de volgende keer gewoon. We hebben wel een stukje door de winkelstraten gelopen en net zoals in de meeste grote steden vind je er winkels als Mango, Vero Moda, H&M enzovoort. Ik geef Tilburg een 8, want ik heb het erg naar mijn zin gehad. Hieronder heb ik de vogelvluchtvideo toegevoegd waar je kunt zien hoe onze dag er ongeveer uitzag. Fijne avond allemaal en tot volgende week! 😘

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

