Opa (2)

Goedemorgen allemaal!

Vandaag weer een artikel voor een familielid en deze keer voor mijn andere opa. Hij is jarig vandaag dus vond ik het een mooie gelegenheid om dit artikel vandaag voor hem te schrijven.

Sinds ik me kan herinneren ben je mijn held. Je helpt altijd anderen en bent iemand die soms zomaar even belt. Om iets te vertellen of om te vragen hoe het gaat. Als iemand je hulp nodig heeft sta je altijd paraat. Vroeger gingen we samen naar het strand en het bos of soms even naar de stad. Je zette geregeld nieuwe muziek op mijn telefoon en je verzon altijd wel wat. Waardoor het gezellig is, anderen mogen je graag! Daarom wil ik je eens in het zonnetje zetten vandaag. Van harte gefeliciteerd opa, en hopelijk nog vele jaren erbij. Met een opa zoals jij zijn we ontzettend blij ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Opa (2)

  1. Ruud Kooman zegt:

    Bedankt voor dit leuke verhaal.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

