Haarproducten testen + WINACTIE

Hey allemaal,

Allereerst: ik ben weer terug uit Kreta en wat was het een mooie vakantie.
Vanaf 1 September zal er elke dag, 7 dagen lang, een artikel van ”Op de kaart” komen met verhalen over Kreta.

Vandaag een
artikel over haarproducten die ik getest heb én een leuke winactie.
Op de winactie kom ik zo terug, eerst zal ik een review schrijven van shampoos en conditioners van Gliss Kur die ik getest heb.

Ik begin met deze: De Gliss Kur Total Repair shampoo.
Om te beginnen heeft deze shampoo een lekkere geur; niet een standaard shampoogeur, maar lekker zoet. Mijn haar werd er goed zacht van en het breekt minder snel.
De naam zegt het al: Total Repair, het hersteld je haar volledig.
De verpakking vond ik niet zo bijzonder, maar wel duidelijk er staat op voor welk haartype het is en dat is toch een beetje waar het om gaat natuurlijk.
Ik geef deze shampoo een 8, want ik ben er erg tevreden over.

 

Dan nu de Total Repair Conditioner: normaal ben ik niet zo van de Conditioners omdat mijn haar er altijd een beetje droog van wordt, maar deze conditioner beviel me heel goed.
Mijn haar droogt er niet van uit en het wordt ook niet ‘springerig’wat je bij sommige
shampoos en conditioners juist wel kunt hebben. Deze heeft dezelfde lekkere zoete geur als de shampoo en maakt het haar verder goed doorkambaar. De conditioner krijgt van mij ook een 8.

Het volgende product is Gliss Kur Million Gloss shampoo.
Alleen al de verpakking vind ik superleuk. Deze shampoo viel me ook meteen het eerst op van allemaal, als ik deze in de winkel tussen de andere zou zien staan zou ik deze als eerst kiezen. Deze shampoo zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen en het wordt er lekker zacht van en uiteraard ook goed doorkambaar. Ook deze shampoo heeft een fijne geur én hij is gewoon heel handig in gebruik. Deze shampoo krijgt van mij een 8,3.

 

Als vierde testproduct de Million Conditioner. Deze vond ik iets minder dan de andere conditioner, maar zeker niet slecht. Het maakte mijn haar goed doorkambaar, maar bij de kruin zat het niet helemaal zoals ik dat wilde door mijn haar superzacht was, maar goed, dat kan gebeuren en dat is verder ook niet zo erg.

Zeker tijdens mijn vakantie heb ik zowel de shampoo als deze conditioner veel gebruikt. Ik heb daar veel gezwommen en zowel zeewater als zwembadwater komen je haar niet bepaald ten goede: deze shampoo en conditioner lossen dat probleem zo weer op.
De conditioner krijgt een 7,8.

 

Dan tot slot heb ik de Ultimate Volume Shampoo getest. En óf die voor volume zorgt. De verpakking ziet er wel leuk uit en al valt hij tussen de anderen misschien niet direct op: dat maakt de shampoo er niet minder om. De shampoo maakt haar naam zeker waar: het gaf mijn haar weer goed volume.
Mijn haar heeft soms de neiging om een beetje futloos te worden en met deze shampoo is dat goed op te lossen. De shampoo heeft een lekker fruitige geur, dus ook om de geur hoef je hem niet te laten staan. Deze shampoo krijgt van mij een 8,3.

 

 

Om nog even terug te komen op de winactie: Myvisionthroughyoureyes heeft een tijdje geleden de 500 volgers behaald op Instagram dus is het tijd voor een leuke actie: Jij kunt al deze producten winnen, ik mag namelijk zo’n zelfde verwenpakket weggeven aan 1 van mijn lieve volgers.

Wat moet je daarvoor doen? 

-Reageer in de reacties waarom jij wilt winnen.

– Volg mijn blog: http://www.myvisionthroughyoureyes.wordpress.com (via de mail volgen is mogelijk voor degenen die geen wordpressaccount hebben)

– Volg me op Instagram: myvisionthroughyoureyes en repost het bericht van de winactie en tag mij daarin.

Hoe maak je extra kans?

– Like de Facebookpagina van Myvisionthroughyoureyes
– Volg me via Bloglovin: https://www.bloglovin.com/people/myvisionthroughyoureyes-17007463

Op 9 September om 20:00 wordt de winnaar bekend gemaakt. Tot die tijd kun je dus meedoen aan de actie! Goodluck!

 

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

10 reacties op Haarproducten testen + WINACTIE

  1. Ruud Kooman zegt:

    Weer een leuk initiatief van je Cynthia

    Liked by 1 persoon

  2. ilsiee prins zegt:

    Oehhhh wat een superfijne winactie organiseer je voor de lezers van je blog zeg! 😉 helemaal super…. Zelf ben ik ook een groot fan van GlissKur… Echt ideaal voor mijn soms wat droge en stugge haar, *geblondeerd en van mezelf al erg stug haar* Ben dus echt wel een goed product nodig wil mijn haar een beetje handelbaar worden, ik doe heel erg graag mee… De producten klinken veelbelovend, ben ook onwijs benieuwd naar de volumeshampoo! 😉
    Ik ga vast duimen hihihi
    Groetje van Ilsiee

    Liked by 1 persoon

  3. Henrieke zegt:

    Ik wil graag meedoen maar ik zie écht niet hoe ik je per mail kan volgen.. En een WordPress heb ik niet. Ik ben je wel gaan volgen via Bloglovin en dat is ook eigenlijk hoe ik alle blogs volg. Misschien vind je dit voor een keertje ook voldoende? 🙂

    De conditioners ben ik vooral heel benieuwd naar. Mijn haar is wat droog de laatste tijd doordat ik nogal eens te heet douche (slechte gewoonte, ik weet het) ..

    Liked by 1 persoon

    • myvisionthroughyoureyes zegt:

      Via de mail kan rechtsonderin door op volg te klikken en dan je email in te voeren, maar via Bloglovin is ook goed hoor 🙂 Bedankt voor je reactie en leuk dat je meedoet

      Like

  4. Linda Raaijmakers zegt:

    Wat een superleuke actie zeg! Ik doe mee om zo een verwenmoment voor mezelf te creëren als onze tweeling Lucas & Eva van 2,5 jaar ’s avonds in bed liggen. Een douche van 15 minuten voelt immers als een hele dag Spa 😉
    Ik heb hiervoor het volgende gedaan:
    Ik volg je blog: l_raaymakers@msn.com
    Facebook: https://www.facebook.com/lindavandurenwinacties (geliked en gedeeld)
    Instagram: http://instagram.com/lindaenbjorn (volg en repost)
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/lindaraaijmakers (volg, loved en saved)

    Liked by 1 persoon

  5. elisabeth maria martina zegt:

    heerlijke actie, ik doe heel graag mee

    Liked by 1 persoon

    • myvisionthroughyoureyes zegt:

      Bedankt voor de reactie, leuk dat je meedoet 🙂 vergeet niet om me te volgen en het bericht te reposten, dan pas is uw deelname geldig.

      Like

Geef een reactie

