Op de kaart – Kreta Dag 1

Hey allemaal,

Vandaag is het 1 September en dat betekend dat ik vanaf vandaag een aantal dagen lang elke dag een artikel en een video online zal plaatsen van onze vakantie op Kreta.
vandaag begin ik met de heenreis, dag 1 op Kreta.

Maandag 22 augustus om 10:00 uur vertrokken we naar Schiphol.
Om 11:50 waren we er al want het was heel rustig op de weg.
We hoefden er eigenlijk pas om half 2 te zijn want we zouden pas om half 5 vliegen maar we wilden rekening houden met de extra controles die de afgelopen weken op en rondom Schiphol plaatsvonden. Uiteindelijk vloog de tijd voorbij en was het zo half 5: tijd om te vretrekken. De heenreis verliep heel rustig, bijna geen turbulentie en zelfs een kwartier te vroeg op onze plaats van bestemming. Het was de eerste keer dat ik met het vliegtuig op vakantie ging, maar het was een mooie ervaring. Het was een groot gedeelte van de reis ook helemaal niet bewolkt en dus kraakhelder, waardoor het uitzicht erg mooi was.

We werden opgehaald door een bus van Sunweb en ongeveer een uur en een kwartier later kwamen we aan bij het hotel.

Het hotel wordt gerund door een echtpaar: Stratos en Maria.
We werden heel warm en hartelijk ontvangen door de familie, net alsof we hen al jaren kennen. Maria gaf ons een kleine rondleiding in ons appartement en gaf ons de sleutel.
De vakantie was nu echt begonnen. Mijn eerste indruk van het appartement? Ik vond het heel leuk, het was ruimer dan op de foto’s toen we boekten en we hadden en ruim balkon in typisch Griekse stijl, ook een pluspunt.
Omdat het al 00:10 was, hebben we naast nog even lekker buiten op het balkon zitten, niets meer gedaan. Het was elke nacht 26/27 graden, dus buiten zitten kon nog prima.
Tot zover het verslag van onze eerste dag. In het linkje hieronder staat de video van onze eerste dag waarin je kunt zien hoe het appartement eruit zag en hoe de vlucht was.
Een fijne avond allemaal en tot morgen!

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Op de kaart – Kreta Dag 1

1. Roos & Saman zegt:

Wat mooi, zo’n vakantie op Kreta šŸ™‚