Op de kaart – Kreta dag 3

Hoi allemaal,

Vandaag alweer het derde reisverslag van Kreta.
We begonnen de dag al vroeg. Elke dag stonden we vroeg op zodat we zoveel mogelijk van het eiland konden zien.
Vandaag kozen we ervoor om een ontbijt bij het hotel te nemen.
Toen we aankwamen om een ontbijtje te bestellen, kwam Maria, de gastvrouw, ons al vrolijk tegemoet en even later bracht ze ons
een heerlijk ontbijtje.

Na ons ontbijt zijn we nog even naar de supermarkt gegaan om nog wat water te kopen en de omgeving een beetje te verkennen en daarna volgde er weer een mooie dag aan het strand en het zwembad.
We vulden de lijst in voor de excursies en we kozen voor een excursie waarbij we Kreta gingen ontdekken en we kozen ervoor om zondag de Imbroskloof te beklimmen.

Zoals ik al zei, het was dus een mooie dag aan het strand. De golven waren wat hoger dan normaal, het was een mooi zicht. Helaas hebben we bijna geen vissen gezien, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.

Rond 21:00, we waren wat later dan gisteren, gingen we weer richting de boulevard om uit eten te gaan. Deze keer gingen we naar een restaurant met een Griekse naam: qebeiwiu.
Het was een schattig restaurantje met aardig personeel en ook het aanbod aan gerechten was redelijk. Als voorgerecht namen we weer garlic bread en deze keer een Griekse salade.
Als hoofdgerecht kozen we een keer voor een pizza, gewoon omdat we daar zin in hadden.
Het eten smaakte opzich prima, maar de pizza had iets meer knapperig mogen zijn.
We kregen op het laatst nog een overheerlijk dessert, een soort mokkataart maar dan anders. Het was erg zoet en steunend, maar erg lekker.

Na het eten hebben we nog een stukje over de boulevard gewandeld en we zijn toen terug naar het hotel gegaan. We wilden niet al te laat gaan slapen, want de volgende ochtend zouden we al vroeg opgehaald worden voor de excursie door Kreta.
We keken er al erg naar uit, want we zouden smiddags bij een Grieks gezin mogen lunchen en volgens de reisleider was dat veelbelovend dus we waren er benieuwd.

Vandaag was het dus weer een typisch relaxdagje, maar in het verslag van morgen kan ik jullie genoeg mooie stukjes van Kreta laten zien.
Fijne avond en tot morgen!

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .