Andrélon Producten testen

Hey allemaal,

Vandaag weer een keer een artikel waarbij ik producten ga testen.
Gisteren schreef ik een mini-artikel over de herfst, die kortgeleden begonnen is.
Dat de herfst begonnen is betekend ook dat het kouder wordt en meer gaat regenen en dat is niet altijd even goed voor je haar.
Je haar wordt bijvoorbeeld droog of breekbaarder.
Zelf heb ik hier ook weleens last van, dus dacht ik: laat ik de haar-en-hoofdhuidproducten van Andrelon eens proberen.
Deze producten moeten ervoor zorgen dat het haar hersteld wordt en daardoor minder snel breekbaar.
Hier kort  een testreview van de shampoo en haarmasker van de haar-en-hoofdhuidlijn van Andrélon.

Afbeeldingsresultaat voor andrelon haar en hoofdhuid repairHaar&Hoofdhuid Shampoo.
Het is een lichtroze shampoo met een aangenaam zoete geur. Het is erg makkelijk aan te brengen net zoals de meeste shampoos, gewoon in je haar aanbrengen en klaar. Het beste kun je de shampoo een beetje in laten trekken en dan goed uitspoelen.

Als je ervoor kiest om je haar hierna meteen te laten drogen, zul je merken dat je haar heel zacht en schoon is en dat het zijn volume weer terugkrijgt.

Als je een nog beter resultaat wilt kun je ervoor kiezen om ook het haar-en-hoofdhuid haarmasker aan te brengen. Het beste is om dit 3 minuten in te laten trekken en het masker goed in te masseren, gelijkmatig over het haar verdelen.Andrelon Haarmasker Haar & Hoofdhuid Repair 250ml
Na de 3 minuten goed uitspoelen en dan laten drogen.
Je zult zien dat je hoofdhuid aanzienlijk minder gevoelig aanvoelt en je haar ziet er weer stralend en verzorgt uit. Zelf heb ik een tamelijk gevoelige hoofdhuid, maar door deze shampoo en vooral door het haarmasker heb ik hier eigenlijk helemaal geen last meer van en ik wilde dat graag even met jullie delen, het werkt namelijk prima.
Misschien zul je denken: ugh de zoveelste shampoo die van alles beloofd, maar deze doet zijn werk écht.

Ikzelf heb deze shampoo en het masker bij Op=Op Voordeelshop in Vlissingen gekocht: 2,99 per stuk en 3 voor 8,- en de pot haarmasker kost 3,99 ook bij Op=Op Voordeelshop, scheelt best in prijs vergeleken met andere winkels, nóg een reden om de producten eens te proberen.

Dit is trouwens géén gesponsord artikel, maar ik ben erg enthousiast over deze producten, daarom wilde ik hier graag een review over schrijven. Ik raad deze producten namelijk iedereen met een gevoelige/pijnlijke hoofdhuid aan.

Binnenkort komt er een FA megareview online waarin ik meer dan verschillende FA producten uit ga testen, dus wil je dat niet missen houd mijn blog dan zeker in de gaten.

Fijne dag allemaal!

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

