Girls

Hey allemaal,

Vandaag weer een nieuw artikel, er heeft ietsjes langer tussen gezeten dan normaal maar ik ben heel druk met school omdat ik zoals jullie misschien wel weten in mijn examenjaat zit dus het is een heel druk jaar maar ook een heel leuk jaar en het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Wat zal ik blij zijn als ik straks mijn diploma heb! 

Maar, vandaag schrijf ik een artikel in het kader van “Because I’m a girl”. Op veel plaatsen ter wereld worden vrouwen nog onderdrukt en kunnen zij niet het leven leiden wat ze eigenlijk zouden willen. Ik las over een campagne voor vrouwenrechten en dat bracht me op het idee om dit artikel te schrijven.

Zoals velen anderen ben ik ook een vrouw. Vechten voor mijn doelen is waar ik van hou. Ik mag leven in vrijheid en naar school gaan en reizen. Wanneer ik iets bereik is het vaak zo dat anderen mij prijzen. Ik mag stemmen en werken en naar het terras. Ik kan genieten van mijn leven, ik zou willen dat dat overal zo was. Want heel veel vrouwen hebben amper rechten. Ze mogen niets en kunnen niet vechten. Voor een mooie toekomst en voor het leven dat ze wensen. Ze worden mishandeld of misbruikt en niet behandeld als mensen. Aan die ongelijkheid moet een einde komen, iedereen heeft  recht op het kunnen najagen van dromen ❤

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Girls

  1. Ruud Kooman zegt:

    Mooi verhaal Cynthia

    Like

Geef een reactie

