FA Megareview – Feel the rainbow, take a shower with FA

 

Hey allemaal,

Een tijdje geleden kondigde ik al aan dat ik binnen afzienbare tijd de FA-Megareview ging plaatsen. FA is mijn favoriete merk douchegel: ik heb inmiddels alle kleuren van de regenboog getest en het leek me leuk om hier eens een review van te maken. Dit bericht is overigens NIET gesponsord.

Rood: De eerste is de Vitalize Power Showergel met vitamine C Deze heeft een grapefruitgeur en zorgt ervoor dat de huid zacht blijft.
De verpakking vind ik er leuk uitzien, het nodigt uit om te proberen, Hij is ook best goed maar het is niet mijn favoriet. Ik geef deze gel een 7. (Te koop bij Op=Op Voordeelshop voor 1,79, 3 voor 5,-)

 

Oranje: Ook dit is een Vitalize Powergel, deze bevat extra vitamine B.

Ik vind het een leuke verpakking, het ziet eruit alsof het je huid er gezond uit laat zien en dat is ook zo. De showergel heeft een
aangename geur: Honing-meloengeur. Ik geef deze showergel een 7,8.  Te koop bij Op=Op Voordeelshop. Prijs 1,79 en 3 voor 5,-.

Geel: Deze showergel koop ik al een aantal jaren omdat dit 1 van mijn

favorieten is. Hij heeft een honing-vanille geur en ruikt lekker zoet, maar niet te overheersend. Deze showeryoghurt maakt de huid erg zacht en fris. Hij kan voor alle huidtypen. Ik geef deze doucheyoghurt een 8,5.
Te koop Bij Action (1,29,-)

Groen: (1) Ook dit is een showeryoghurt die ervoor zorgt dat de huid erg zacht wordt. Deze heeft een frisse geur: mint en komkommer. De verpakking ziet er leuk uit: ik vind dit een typisch zomerse

badschuim vanwege de lichtgroene kleur die de verpakking een luchtige uitstraling geeft. Dit product zorgt voor langdurige frisheid en een zachte huid. Ik geef het product een 7,8. Te koop bij Op=Op Voordeelshop: 1,79 en 3 voor 5,-
Er is ook nog een grootverpakking van 2,49 en 3 voor 7,-

Groen: (2) Dit is weer een Vitalize Powergel, deze bevat extra vitamine E.
Deze gel heeft een sterke geur, naar avocado en een beetje naar meloen. Ik gebruik dit product maar af en toe omdat de geur best sterk is, maar voor af en toe is het een goed product.
De verpakking vind ik ook wel leuk, lekker energiek.
Persoonlijk vind het badschuim zelf niet zo bijzonder, mijn huid wordt er altijd een beetje droog van.
Ik geef dit product een 6,8. Te koop bij Op=Op Voordeelshop voor 1,79 en 3 voor 5 euro.

Blauw: Dit is een gewone badschuim, geen vitalize gel of yoghurt. Dit is mijn grote favoriet. De geur is zoet, maar niet te zoet. De naam van deze badschuim is Fantasy Moments en door de donkerblauwe verpakking vind die naam wel passend want als je goed kijkt zie je dat er een soort engel op afgebeeld staat.
De geur van dit badschuim blijft lang hangen, maar niet op een overheersende manier. Deze zou ik zeker aanraden.
Ook deze is te koop bij Op=Op Voordeelshop 1,79,- per stuk en 3 voor 5,-. Voor zover ik weet is hier nog geen grootverpakking van, hopelijk komt die er ooit nog. De deo hiervan is trouwens ook echt een aanrader (1,79,- bij Op=Op Voordeelshop en 3 voor 5,-)
Dit product krijgt van mij een 9,2

Indigo: Ook dit is een gewone badschuim: Luxurious moments. Deze heeft een geur van bloemen, op de verpakking staat violengeur. Persoonlijk vind ik het een lekkere geur, want ook deze is zoet maar niet te sterk of indringend.
Van dit badschuim krijg ik altijd een hele zachte huid en ook de geur blijft lang hangen.
Altijd als ik nieuw badschuim nodig heb koop ik deze, degene hier direct boven en degene hier direct onder. Dit is mijn favoriete top 3. Te koop bij Op=Op Voordeelshop voor 1,79,- en 3 voor 5,-
Ik geef Luxurious Moments een 9,0

 

Paars: De naam van dit product is Mystic Moments.
Ook dit badschuim heeft een heerlijke geur én een superleuke verpakking. Ook op deze verpakking staat een engeltje afgebeeld, en zo voel je je eigenlijk ook gewoon nadat je dit product hebt gebruikt en dat is niet eens overdreven.
Ook de deodorant van Mystic Moments ruikt erg lekker. De geur van dit badschuim blijft wat minder lang hangen dan die van Fantasy Moments, maar het maakt je huid wel zacht en soepel en natuurlijk schoon maar dat spreekt voor zich 😉
Het cijfer dat ik Mystic Moments geef is een 8,8. Te koop bij Op=Op Voordeelshop 1,79 per stuk en 3 voor 5,-. Tel uit je winst.

Roze (1)  Dit is weer een douchegel, en een hele goede ook.
Het is de sport double Powergel, die ideaal is voor vermoeide spieren, bijvoorbeeld na het sporten. Ik gebruik deze gel niet vaak, maar dat is niet omdat ik hem niet goed vindt.
Ik gebruik hem alleen na het fitnessen, maar dat doe ik op dit moment niet zo vaak meer, vandaar. De verpakking is lekker basic en een beetje sportief,  gewoon precies zoals hij bedoeld is. De douchegel heeft een lekkere geur, die ik niet precies thuis kan brengen, maar hij is absoluut niet verkeerd. Ik geef dit product een 8.
Ook deze is te koop bij Op=Op Voordeelshop, 1,79,- per stuk en 3 voor 5.

Roze (2) De naam van dit product is Pink Passion. Dit is het enige product dat ik niet zo goed vind. Het heeft een hele zoete geur, ik vind hem net iets te indringend en een beetje te meisjesachtig. De verpakking vind ik in principe wel leuk, maar verder zou ik het product niet aanraden. Mocht je ‘m toch willen proberen kun je hem kopen bij Op=Op Voordeelshop voor 1,79 en 3 voor 5,-.  Dit product krijgt een 5 van mij.

Roze (3) Romantic Moments, zo is de naam van dit product en die vind ik er heel goed bij passen. De verpakking is lichtroze met een grote roze roos erop afgebeeld. De verpakking is een beetje dromerig zou je kunnen zeggen, maar op een leuke manier. De geur van dit product is ook een beetje ”dromerig” licht zoet en beetje naar rozen. Ik vond het leuk om dit product een keer te proberen, maar ik zou hem waarschijnlijk niet zo snel nog een keer kopen. Ik heb deze gekocht bij Op=Op Voordeelshop voor 1,29, 3 voor 3,-. Dat was een aanbieding, maar die keert soms terug dus mocht je hem willen kopen even in de gaten houden. Het cijfer dat ik dit product geef ik een 7.

 

Bruin: Tenslotte het laatste product dat ik getest heb: Glamorous Moments. De verpakking valt niet direct op, maar toch vind ik het een mooie verpakking.

Ik had een hele andere geur bij dit product verwacht dan dat hij uiteindelijk écht geurt: naar orchidee en amaranth.  Een zoet geurtje dat zich onderscheidt van de rest, ik wil deze zeker nog een keer kopen. Ik geef dit product een 8,7.
Te koop bij Op=Op Voordeelshop voor 1,79 en 3 voor 5,-.

Wat is jouw lievelings FA-product?

 

 

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

