Pickwick Thee Q&A

Hoi allemaal,

Ik heb mijn blog alweer bijna een jaar, dus vond ik het weleens tijd worden voor een Q&A.
Maar, dan wel eentje die anders is dan andere Q&A’s, anders wordt het zo hetzelfde.Afbeeldingsresultaat voor pickwick thee vragen

Zoals de meesten van jullie misschien wel weten hangen er aan de theezakjes van Pickwick tegenwoordig vragen die je laten nadenken over het leven.
Ik heb er 12 uitgekozen die ik leuk vond en ik ga ze beantwoorden in dit artikel.

1. Wat is de grootste prijs die je ooit gewonnen hebt? Dat ligt eraan hoe je dat bekijkt. Ik heb weleens 50 euro gewonnen en daar was ik natuurlijk heel blij mee, maar eigenlijk denk ik dat je even verder moet kijken dan dat. Het feit dat de familie en vrienden die ik heb mijn familie en vrienden zijn is denk ik toch wel de grootste prijs ooit. Ik heb niks te klagen.

2. Wat is je favoriete gerecht? Ik heb niet 1 favoriete gerecht. Ik hou veel van Grieks eten, maar ook veel van sushi en ook Italiaans valt erg in de smaak bij mij en rijst met kip eet ik ook graag.

3. Wanneer vind je iemand oud? Echt een diepzinnige vraag, ik weet er niet echt een eenduidig antwoord op. Iemand is denk ik zo oud als hij zich voelt. Iemand van 80 kan er best uitzien als iemand van 60 en andersom. Ik denk dat je oud bent als je je boven de 80 bent, in de zin dat je dan al heel wat jaren levenservaring hebt, maar verder hangt dat echt af van iemand zijn levensinstelling en fysieke toestand denk ik.

4. Houd je meer van honden of van katten? Ik heb meer met katten. Honden vind ik ook leuk, maar toch krijgen katten mijn voorkeur. Ik ben opgegroeid met 2 katten en op dit moment hebben we nog steeds een kat in huis, hartstikke leuk.

5. Welke landen heb je allemaal bezocht? Dat zijn er nog niet zoveel. Nederland niet meegerekend natuurlijk want daar ben ik vrijwel altijd, verder België, Duitsland, Verenigd Koninkrijk (Londen en Canterbury) en Griekenland (Kreta) Als het goed is ga ik dit jaar het lijstje wel een stuk uitbouwen met Frankrijk, Denemarken en Italië en misschien nog meer maar dat moet nog even goed uitgelijnd worden.

6. Wat voor muziek heb je voor het laatst geluisterd? Coldplay, de salsaversie van Clocks om precies te zijn

7. Wat staat er nog op je bucketlist? Ik wil ooit nog eens naar Bali, Curaçao en Suriname, ik zou graag nog eens paragliden, en ooit een eigen boek uitbrengen staat ook wel op mijn lijstje. Verder wil ik hierna nog een andere opleiding gaan volgen (HBO) en verder wil ik gewoon vooral genieten van het leven en goede dingen doen voor anderen. Ik zie wel hoe het loopt.

8. Wat was de mooiste dag van je leven? Dat zijn er meerdere; de dag dat mijn oudste broertje geboren werd, de dag dat mijn broertje en zusje geboren werden, de dag waarop ik een relatie met mijn vriend kreeg etc.

9. Wat is je favoriete snoep? Chocola. Zonder twijfel

10. Wat mis je aan kind zijn? Alle tijd van de wereld hebben.

11. Welk boek heb je het laatst gelezen? Verraad van Abigail Haas

12. Wat is de meest vreemde plek waar je ooit geslapen hebt? Op school, toen ik in groep 8 zat. We sliepen toen met de hele klas op school en dat was echt heel gezellig, al was het wel even onwerkelijk om wakker te worden midden in je klaslokaal.

Ik moet zeggen dat ik wel echt vind dat Pickwick originele vragen bedenkt. Op het moment dat ik zo’n vraag lees ga ik er ook echt over nadenken.
Ik vond het wel leuk om dat eens met jullie te delen.

Fijne avond en tot snel

Afbeeldingsresultaat voor pickwick thee vragen

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

