Wereld Kankerdag

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het 4 februari; Wereld kankerdag. Ik zet me regelmatig in voor het KWF omdat ik vind dat kanker voorgoed verslagen moet worden. Omdat ik wil dat niemand meer aan deze ziekte hoeft te overlijden. Om aandacht te vragen voor deze ziekte besloot ik een stukje te schrijven, opgedragen aan mijn oma, maar ook voor alle anderen die moet strijden tegen deze vreselijke ziekte en iedereen die iemand heeft verloren aan kanker

Ik ben er ineens zonder dat je het hebt gevraagd. Ik hou geen rekening met jou en verwacht dat je niet klaagt. Ik put je uit en bezorg je pijn, ik tackel je, languit er is nu geen medicijn.

 Kanker…je hebt het gekregen maar er nooit om gevraagd. Je wilt het beste maken van het leven ondanks de pijn die je draagt. Je wilt sterk blijven, want dat is hoe je altijd was. Al was je motor bijna leeg, je gaf altijd dat extra beetje gas. Opgeven was er niet bij, dat had je nog nooit gedaan. Wij geven ook niet op; ooit zal kanker worden verslaan. 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

