Valentijnsdag

Ik hou van jou
Niet alleen vandaag
Elke dag
Zie ik je maar al te graag
Je bent alles voor mij
Jij maakt me aan het lachen, jij maakt me blij
Je bent er altijd voor me, daarvoor bedank ik je graag
Maar niet alleen op een dag als vandaag
Want om jou geven doe ik elke dag
Ik ben elke dag weer dankbaar dat ik je in mijn leven hebben mag

Afbeeldingsresultaat voor valentijnsdag 2017

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Valentijnsdag

  1. Ruud Kooman zegt:

    Lief hoor!!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

