Zoo Lovers

Hoi allemaal,

Na bijna 2 maanden niets gepost te hebben ben ik er weer.
Ik ben volop bezig met afstuderen wat erg veel tijd kost, vandaar dat ik geen tijd heb gehad om artikels te schrijven.

Mei is de maand van de fotografie, dus leek het mij leuk om een aantal foto’s die ik gemaakt heb met jullie te delen.
Een paar weken terug was ik in Diergaarde Blijdorp, waar ik een aantal foto’s gemaakt heb.  Ik heb ook nog een korte video van gemaakt eye of the tiger  die kun je hier bekijken. Aan het eind van de maand zal ik nog een aantal foto’s plaatsen met een ander onderwerp. Suggesties zijn overigens altijd welkom.
Liefs!

  

 

Over myvisionthroughyoureyes

Reizen - Fotografie - Schrijven - Fashion - Lifestyle - Art - Muziek
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

